Public relations

Wzmacniamy siłę przekazu.

Co to jest public relations?

Definicji public relations jest wiele.

W największym uproszczeniu można powiedzieć, że public relations jest formą komunikowania się organizacji z jej publiką, jej otoczeniem.

Nie ulega wątpliwości, że public relations to przede wszystkim działanie.

Jest to planowa, ciągła i prowadzona działalność polegająca na przekazywaniu przez organizację specjalnie przygotowanych w różnej formie informacji, w celu stworzenia w podmiotowym otoczeniu tej organizacji jej pożądanego obrazu, pozwalającego na lepsze zintegrowanie się z tym otoczeniem oraz ułatwiające realizację podstawowych celów organizacji.

Czym są public relations?

Precyzyjnie dobrane i ukierunkowane public relations są kluczowym elementem każdej udanej kampanii public affairs.

Wykorzystując podstawowe narzędzia public relations wspieramy naszą podstawową działalność, jaką jest public affairs i lobbing.

W Państwa imieniu możemy uzyskać dostęp do właściwych dziennikarzy, przygotować stosowne treści komunikatów, a także organizować wydarzenia medialne, zapewniając zrozumienie Państwa problemu wśród kluczowych dziennikarzy i redaktorów, a w rezultacie wśród decydentów i osób wpływowych.

Rozumiemy Państwa problemy .

Pomagamy w tworzeniu strategii i planów komunikacyjnych dla organizacji oraz programów promujących wizerunek, a także budujących ich tożsamość.

Dobrą reputację znacznie łatwiej stracić niż zyskać, warto więc dbać o nią stale.

Tym właśnie zajmujemy się w ramach działań public relations.